Υπηρεσία B2B Πελατών Χονδρικής
Η υπηρεσία B2B απευθύνεται αποκλειστικά σε Επαγγελματίες του Car Wash, του Detailing, των Πρατηρίων Καυσίμων, των Φανοβαφείων & Συνεργείων, εμπόρων αξεσουάρ και γενικότερα των επαγγελματιών στο χώρο του αυτοκινήτου, της μοτοσυκλέτας και του φορτηγού και δεν είναι διαθέσιμη για ιδιώτες. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες στο B2B έχουν πρόσβαση στις τιμές του βασικού Τιμοκαταλόγου Χονδρικής της εταιρείας που αφορά τους Επαγγελματίες και μόνο. Οι τιμές που αναγράφονται είναι οι αρχικές τιμές του Τιμοκαταλόγου Χονδρικής με τις βασικές προσφορές και δεν αναφέρονται τυχόν επιπλέον εκπτώσεις, ειδικές τιμές, προσφορές εποχικές ή άλλες.
Εγγραφή στο B2B: Σε περίπτωση που δεν είστε ήδη εγγεγραμμένος στην υπηρεσία και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση, παρακαλώ συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα. Ο λογαριασμός σας θα πρέπει να εγκριθεί πριν μπορέσετε να συνδεθείτε. Οι λογαριασμοί Β2Β εγκρίνονται τις ημέρες και ώρες λειτουργίας της εταιρείας μας (από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00 - 16:00). Όταν θα εγκριθεί το αίτημα σας θα λάβετε ειδοποίηση στο e-mail σας ότι ο λογαριασμός σας έχει τώρα δημιουργηθεί. Τώρα με το e-mail σας και τον κωδικό σας μπορείτε να συνδεθείτε στο B2B.
Οι εγγεγραμμένοι χρήστες (B2B) που θα θελήσετε να υποβάλλετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά αρχικά θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Στη συνέχεια η παραγγελία σας θα περαστεί στο σύστημα μας με τις ειδικές τιμές, εκπτώσεις ή προσφορές και θα σας αποσταλεί εκ νέου τροποποιημένη. Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ' όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
Τρόποι Πληρωμής Παραγγελιών B2B
1. Παραγγελίες εντός Αττικής που παραδίδονται με δικά μας μέσα :
ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Γ.ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΕ
ALPHA BANK | AΡ. ΛΟΓ. : 35 100 23 20000 144 | ΙΒΑΝ : GR72 0140 3510 3510 0232 0000 144 |
ΕΘΝΙΚΗ | AΡ. ΛΟΓ. : 162 003206 91 | ΙΒΑΝ : GR39 0110 1620 0000 1620 0320 691 |
EUROBANK | AΡ. ΛΟΓ. : 0026 0639 19 0200202901 | ΙΒΑΝ : GR830 260 6390 00 019 0200202901 |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ | AΡ. ΛΟΓ. : 5065 094936 864 | ΙΒΑΝ : GR26 0172 0650 0050 6509 4936 864 |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ | AΡ. ΛΟΓ. : 30000349332-7 | ΙΒΑΝ : GR91 0870 0520 0003 0000 3493 327 |
Μπορείτε να καταθέσετε το ποσό σε λογαριασμό τραπέζης της εταιρείας μας κατά την παράδοση μέσω web banking. Στην περίπτωση αυτή θα δώσετε το αντίγραφο της πληρωμής σας στον οδηγό της εταιρείας μας ο οποίος δεν υποχρεούται να εκδώσει απόδειξη είσπραξης.
Μπορείτε να προεξοφλήστε την παραγγελία σας στο λογαριασμό τραπέζης της εταιρείας μας με κατάθεση από κατάστημα τραπέζης ή μέσω web banking .Στην περίπτωση αυτή στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210 3478980 ή με e-mail: info@nikolopoulos.com.gr. Μετά την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας. Τα Δ.Αποστολής-Τιμολόγια της εταιρείας εκδίδονται με Πίστωση και εξοφλούνται με το καταθετήριο Τραπέζης.
2. Παραγγελίες εκτός Αττικής που παραδίδονται με μεταφορική εταιρεία :
ΑΡΙΘΜΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Γ.ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΕ
ALPHA BANK | AΡ. ΛΟΓ. : 35 100 23 20000 144 | ΙΒΑΝ : GR72 0140 3510 3510 0232 0000 144 |
ΕΘΝΙΚΗ | AΡ. ΛΟΓ. : 162 003206 91 | ΙΒΑΝ : GR39 0110 1620 0000 1620 0320 691 |
EUROBANK | AΡ. ΛΟΓ. : 0026 0639 19 0200202901 | ΙΒΑΝ : GR830 260 6390 00 019 0200202901 |
ΠΕΙΡΑΙΩΣ | AΡ. ΛΟΓ. : 5065 094936 864 | ΙΒΑΝ : GR26 0172 0650 0050 6509 4936 864 |
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ | AΡ. ΛΟΓ. : 30000349332-7 | ΙΒΑΝ : GR91 0870 0520 0003 0000 3493 327 |
Η παράδοση των παραγγελιών εκτός Αττικής γίνεται ύστερα από την εξόφληση, σε μεταφορική που συνεργάζεστε. Στην περίπτωση αυτή στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 210 3478980 ή με e-mail: info@nikolopoulos.com.gr. Μετά την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, σας αποστέλλουμε την παραγγελία σας.
Τα μεταφορικά πληρώνονται από τον αγοραστή.
3. Πληρωμή και παραλαβή στο φυσικό κατάστημα της εταιρείας, Πειραιώς 111, Αθήνα.
4. Αγορά με άτοκες δόσεις: Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα με δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας.
Από 80€ έως 119€ | 2 Δόσεις |
Από 120€ έως 299€ | 4 Δόσεις |
Από 300€ και άνω | 6 Δόσεις |
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.
Τρόποι αποστολής- Χρόνος παράδοσης παραγγελιών Β2Β
Επιστροφές - Ακυρώσεις Παραγγελιών Β2Β
Μπορείτε να προβείτε σε επιστροφή προϊόντων εντός 10 ημερών με την ίδια μεταφορική εταιρεία που σας τα παρέδωσε (πελάτες εκτός Αττικής) ή με τον πωλητή της εταιρείας μας που εξυπηρετεί την περιοχή σας (πελάτες Αττικής),ή με τον οδηγό της εταιρείας μας (πελάτες Αττικής) αν συντρέχουν οι κάτωθι λόγοι:
α) Το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε.
β) Το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο διαπιστώσατε όταν ανοίξατε την συσκευασία του. Σε αυτή την περίπτωση θα παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε άμεσα για το άνωθεν πρόβλημα.
Η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για τον αν επιθυμείτε αντικατάσταση ,αποστολή άλλου προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση οι επιστροφές θα πρέπει να συνοδεύονται με τα σχετικά παραστατικά (Δελτίο Αποστολής αν αφορά πώληση με τιμολόγιο ή την Απόδειξη Λιανικής) .
Στις δύο παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για το προϊόν που παραλάβατε μπορείτε να το επιστρέψετε, εντός 10 ημερών φροντίζοντας τα προϊόντα να είναι άθικτα, δηλαδή να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μας προκειμένου να συνεννοηθείτε για την αποστολή άλλου προϊόντος .Σε αυτή την περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση οι επιστροφές θα πρέπει να συνοδεύονται με τα σχετικά παραστατικά (Δελτίο Αποστολής αν αφορά πώληση με τιμολόγιο ή την Απόδειξη Λιανικής).
Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν εσάς και η επιστροφή γίνεται με Μεταφορική εταιρεία ή Courier της επιλογή σας .
Για την αποφυγή ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και την συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο προϊόν, λάθος προϊόν κτλ.).
Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημα μας στο 210 3464647.
ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:
1.Η εταιρεία δεν δέχεται επιστροφές σε προϊόντα στα οποία έχει ανοιχτεί η τάπα ασφαλείας (όπως συσκευασίες 4.5lt/12lt/20lt κλπ) παρά μόνο στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί με ελάττωμα.
2. Η εταιρεία δεν δέχεται επιστροφές στην περίπτωση που το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί αλλά δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες του πελάτη.
3. Η εταιρεία δεν δέχεται επιστροφές σε περίπτωση μηχανημάτων και ανταλλακτικών παρά μόνο στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί με ελάττωμα.
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό σε περίπτωση καθυστέρησης. Ωστόσο, κάποιες φορές τυχαίνουν καθυστερήσεις που μπορεί να ξεφύγουν από τον έλεγχό μας.
Όπως όταν:
α) Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από πολλούς διαφορετικούς προμηθευτές είτε εντός είτε εκτός Ελλάδος. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στη μεταφορά της, με αποτέλεσμα να μην την έχουμε στις αποθήκες μας όπως υπολογίζουμε. Σ’ αυτήν την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό.
β) Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Ο προμηθευτής μας μπορεί σε σπάνιες περιπτώσεις, τελείως, απροειδοποίητα να ανακοινώσει ότι το καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
γ) Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως σε ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες.
δ) Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του, επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει στο προφίλ σας είναι λάθος ενημερωμένα και είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω e-mail επικοινωνία μαζί σας.